SamFlushing блоґ

Автомобільний генератор. Генераторна установка

Додано Пн, 06/13/2011 - 11:12 користувачем SamFlushing

Генераторна установка включає в себе безпосередньо сам автомобільний генератор і регулятор напруги і елементи контролю справності генераторної установки. Призначення автомобільного генератора полягає в забезпеченні живлення акумулятора та електроприладів.

Амперметр

Додано Пн, 06/13/2011 - 11:02 користувачем SamFlushing
Для контролю за заряджанням акумуляторної батареї застосовують (рис. 99) або контрольну лампу. Амперметр показує величину зарядного і розрядного струмів і вмикається у коло послідовно.

Батарейне запалювання

Додано Пн, 06/13/2011 - 10:51 користувачем SamFlushing
В кінці такту стиску в циліндрі необхідно запалити стиснуту робочу суміш. Це здійснюється за допомогою іскри, яка утворюється між двома електродами свічки запалювання. Для утворення іскри, яка була б здатна запалити стиснуту робочу суміш, потрібна висока напруга — 20—24 тис. в.

Несправності стартера

Додано Ндл, 06/12/2011 - 23:47 користувачем SamFlushing
Найпоширенішими є: обгоряння або замаслення колектора; поганий контакт між щітками і колектором; обгоряння контактів вмикача стартера; заїдання або пробуксовування муфти вільного ходу; поганий контакт між проводом і клемою стартера

Замаслений колектор необхідно протерти ганчіркою, змоченою у бензині. Якщо колектор обгорів, його слід зачистити наждачною шкуркою.

Реле-регулятор

Додано Ндл, 06/12/2011 - 23:41 користувачем SamFlushing
Регулятор напруги. служить для підтримування незмінної напруги струму, що виробляється генератором. Робота електромагнітного регулятора напруги полягає в тому, що він при зменшенні числа обертів якоря генератора підсилює магнітне поле генератора, а при збільшенні числа обертів — послаблює його. Це досягається шляхом автоматичного вимикання або вмикання и обмотку збудження додаткового опору. На рис.

Технічне обслуговування генератора

Додано Ндл, 06/12/2011 - 23:34 користувачем SamFlushing

ТО-1

1. Змастити підшипники генератора.

2. Перевірити кріплення генератора і натяг приводного паса.

Генератор будова

Додано Ндл, 06/12/2011 - 23:23 користувачем SamFlushing
Генератор призначений для живлення струмом при працюючому двигуні всіх споживачів та заряджання акумуляторної батареї

Генератор (рис. 77) складається з двох основних частин: корпуса та якоря. Корпус являє собою циліндр, всередині якого закріплені полюсні башмаки з котушками збудження, що являють собою електромагніти. Кожний полюс виготовляють з окремих ізольованих пластин. Корпус з обох боків має кришки з підшипниками, в яких обертається вал якоря.

Стартер

Додано Ндл, 06/12/2011 - 23:12 користувачем SamFlushing

Принцип роботи стартера

Додано Ндл, 06/12/2011 - 22:52 користувачем SamFlushing

Двигун внутрішнього згоряння починає самостійно працювати за умови, що його колінчастий вал обертається з певною (пусковою) частотою, при якій забезпечується нормальне протікання процесів сумішоутворення, займання і згорання палива.

Автомобільний генератор змінного струму

Додано Срд, 05/11/2011 - 23:42 користувачем SamFlushing

На сучасних автомобілях установлюються трифазні генера­тори змінного струму з випрямлячами на кремнієвих діодах.

Будова

Генератор
Випрямляч
Генератор

Західно-Український автобазар / Безкоштовні оголошення / Порахувати розмитнення / Новини / Автосалони / Форум для автолюбителів РЕМОНТ АВТОКОНДИЦІОНЕРІВ - АВТОКЛІМАТ

Збір матеріалів
Всі права захищено.